[GNOME] gimp-gap - gap-2-6

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
diu jun 28 11:00:49 CEST 2009

Bon dia,

vaig enviar una traducció pendent de revisió (i amb un parell de cadenes de
text per a traduir que em superaven :P), i en David Planella va respondre a
la plana web del vertimus que "se'l miraria".

M'he fixat en què hi ha hagut força activitat amb altres traduccions, i és
possible que aquesta hagi quedat en un segon pla. És possible, doncs, que no
s'hagi enviat la nova traducció... :( En aquest cas, quins passos se
segueixen? Ens haurem d'esperar a la propera "release"?

--
Salutacions,
    David Aguilera