[GNOME] Correcció format de dates pel Tomboy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div jul 31 16:37:38 CEST 2009

Hola David,

> La veritat és que no sé quina és la manera estàndard. Jo personalment
> lloc de 05), però potser algú amb més domini del tema pot comentar amb
> més coneixement de causa. Crec que potser és una pregunta per a llista
> de terminologia, ja que al final acabarà afectant al que es posi a la
> secció de la versió final de la Guia.

Windows Vista amb el locale català fa servir dos dígits mentre que Linux
  fa servir un únic dígit. Més que una pregunta de terminologia és
d'internacionalització. Jo de moment ho deixaria com un dígit.

T'adjunto els canvis als Tomboy. Si no tens cap comentari, pujaré la
correcció del diff.

L'he inclòs.

Moltes gràcies,
--