Re: [GNOME] Correcció format de dates pel Tomboy

div jul 31 17:25:46 CEST 2009

Bones Jordi,

El 31 / juliol / 2009 16:37, Jordi Mas<jmas a softcatala.org> va escriure:
> Hola David,

> Windows Vista amb el locale català fa servir dos dígits mentre que Linux  fa
> servir un únic dígit. Més que una pregunta de terminologia és
> d'internacionalització. Jo de moment ho deixaria com un dígit.
>
> T'adjunto els canvis als Tomboy. Si no tens cap comentari, pujaré la
> correcció del diff.

+1, però falta corregir-ne una altra:

#. Translators: Explanation of the date and time format specifications
can be found here:
#. * http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.globalization.datetimeformatinfo.aspx
#: ../Tomboy/Addins/PrintNotes/PrintNotesNoteAddin.cs:224
# N.T.: En català "dilluns 13/10/1980, 11:30:20"
msgid "dddd MM/dd/yyyy, hh:mm:ss tt"
msgstr "dddd dd/MM/yyyy, hh:mm:ss"

-- HH o H  (segurament H)

Per cert, en el correu original hi havia 5 correccions, i amb aquesta
són 4 ara només. Que han actualitzat la plantilla del Tomboy
mentrestant?