Re: [GNOME] Correcció format de dates pel Tomboy

div jul 31 13:03:18 CEST 2009

Bones,

El 31 / juliol / 2009 11:24, Jordi Mas<jmas a softcatala.org> va escriure:
> En/na David Planella ha escrit:

> Bones David,

> Cert. No havia caigut amb això.

> Aquí hi ha un altre qüestió. Si hem servir "H" o bé "HH", és a dir, si cal
> usar sempre dos dígits per representar l'hora o només un (5 o 05).
>
> Jo entenc que calen dos i que llavors sempre ha de ser "HH".
>
> Ja diràs com ho veus.

La veritat és que no sé quina és la manera estàndard. Jo personalment
lloc de 05), però potser algú amb més domini del tema pot comentar amb
més coneixement de causa. Crec que potser és una pregunta per a llista
de terminologia, ja que al final acabarà afectant al que es posi a la
secció de la versió final de la Guia.

> Un cop aclarit, prepararé un pedaç per esmenar-ho.
>
> Tot això és quelcom que estic recollint per la per la propera versió guia
> d'estil[1].

Em sembla perfecte. Un comentari: hi inclous enllaços als formats de
data dels llenguatges de programació més comuns, i tot i que entenc
que no podem llistar-los tots, crec que almenys el Python [1] hi
hauria de ser també, si més no pel gran nombre de programari lliure
que l'utilitza.

[1] http://docs.python.org/library/datetime.html#strftime-behavior