[GNOME] Correcció format de dates pel Tomboy

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div jul 31 11:24:57 CEST 2009

En/na David Planella ha escrit:
> Bones Jordi,

Bones David,

> -- Si li traiem l'A.M. i el P.M., el format de l'hora no hauria de ser
> per a les 3 de la tarda que per a les 3 del matí, no?

Cert. No havia caigut amb això.

> -- El mateix que abans, no hauria de ser «HH» per a l'hora?
> -- En les 3 següents jo hi posaria la nota del traductor tal com a les de dalt:

Aquí hi ha un altre qüestió. Si hem servir "H" o bé "HH", és a dir, si
cal usar sempre dos dígits per representar l'hora o només un (5 o 05).

Jo entenc que calen dos i que llavors sempre ha de ser "HH".

Ja diràs com ho veus.

Un cop aclarit, prepararé un pedaç per esmenar-ho.

Tot això és quelcom que estic recollint per la per la propera versió
guia d'estil[1].

[1]
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Aspectes_de_localitzaci%C3%B3#Format_i_ordre_de_la_data.

--