Re: [GNOME] Traducció dl missatge de benvinguda de l'Evolution per revisar

div gen 16 19:49:19 CET 2009

Bones Gil,

El 16 / gener / 2009 01:34, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
> Bones,
>
> No cal que l'enviïs al Bugzilla, jo mateix el puc pujar (de fet un
> compte SVN per a traductors no té cap diferència en quant a permisos del
> d'un desenvolupador, ens podem carregar el que vulguem :)

Ah, no ho sabia, pensava que els traductors només tenien permisos per
als directoris po.

> Coses que hi he vist:

> Date: 14 March 2007 12:00:00 +0000
>
> -- Hauria de ser 2.26 i d'alguna data més recent :)

D'acord, ho canvio.

> La resta em sembla tot bé!
>
> Si modifiques això que t'he dit el pujo ja mateix (si vols enviar un bug
> també ho pots fer ;)

Si me'l pots pujar tu mateix, millor. Com que la traducció de la
referència ràpida també toca alguns dels fitxers d'aquest pedaç,
potser millor esperar que algú m'hagi revisat la traducció de la
referència ràpida que vaig enviar i llavors ho poso tot en un mateix
pedaç. Què et sembla?