Re: [GNOME] Traducció de la libmbca per revisar i pujar

Joan jodufi a gmail.com
dim gen 13 20:04:20 CET 2009

Hola David,

Adjunto el fitxer amb les coses que he vist.

I si que podies assignar-te la traducció utilitzant el Vertimus[1], almenys
jo no he tingut cap problema.

Salut,
Joan

[1] http://l10n.gnome.org/vertimus/38642/50

El 11 / gener / 2009 18:25, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: