Re: [GNOME] Traducció de la libmbca per revisar i pujar

dim gen 13 20:30:17 CET 2009

Bones,

2009/1/13 Joan <jodufi a gmail.com>:
> Hola David,
>
> Adjunto el fitxer amb les coses que he vist.
>
> I si que podies assignar-te la traducció utilitzant el Vertimus[1], almenys
> jo no he tingut cap problema.

Sí, tens raó, a través d'aquest enllaç sí que puc. Ahir (segurament
error meu) no vaig poder-ho fer, però.

Ja he pujat el fitxer amb les correccions. Adjunto un parell de
comentaris que no he pogut escriure al Vertimus (això de la limitació
a 100 caràcters és un desastre).

Només he deixat un parell de coses sense canviar:

#: ../src/method_page.c:129
msgid "<small>Make sure the SIM card is in place</small>"
msgstr "<small>Assegureu-vos que la targeta SIM està instal·lada</small>"

-- M'agrada més que «estigui a la seva ubicació», però estic obert a
suggeriments. Hi ha una altra cadena semblant.

#: ../data/mbca.glade.h:10
msgid ""
"<small>The leftmost column indicates which subsystem the port belongs to. "
"<i>pnp</i> usually means serial ports that are in the side of the computer, "
"adapters.\n"
"\n"
"You must make sure that the device is always found from the port you select "
"here in order to use the configuration you are now creating</small>"
msgstr ""
"<small>La columna de l'esquerra indica a quin subsistema pertany el port. "
"<i>PNP</i> significa normalment ports sèrie que es troben a un dels laterals "
"o adaptadors de port sèrie.\n"
"\n"
"Heu d'assegurar-vos que el dispositiu sempre es trobi al port que seleccioneu "
"aquí, de manera que pugueu utilitzar la configuració que esteu creant</small>"

-- Crec que tant la versió original (d'aquí a sobre) com el
suggeriment són correctes. No l'he canviada.

#: ../data/mbca.glade.h:37
msgid "_Specify Manually:"
msgstr "Ho vull _especificar manualment:"

-- Crec que tal com està ja és correcte, ja que l'usuari marcarà
aquesta opció quan vulgui especificar quelcom manualment.

Si ningú hi veu res més, ja es podria pujar.