[GNOME] Voldria fer el balsa

dim set 16 07:16:36 CEST 2008

Bones,

havent acabat tots els fitxers que tenia assignats i veient que tots
els mòduls que hi ha a la llista d'objectius [1] ja estan assignats a
traductors actius, no em queda gaire res més a fer [2] que aplicar les
últimes correccions als  meus mòduls i revisar els que vagin arribant.

És per això que veient que l'última traducció és del 2006 i que en
queda bastant per fer, voldria fer el «balsa» amb l'objectiu de tenir
les aplicacions del «Fifth toe» al 100 % abans de l'alliberament
també.

L'últim traductor fou en Jordi Mas, i si ningú hi té res en contra,
esperaré un parell de dies i el faré.

Per cert, Joan, mirant el que queda per fer a l10n.gnome.org, veig que
han fet una nova actualització del brasero i que moltes cadenes han
quedat com a fuzzy.

Salut,
David

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Traduccions_GNOME_2-24
[2] no, no em posaré a fer el gnumeric-functions encara ;)