[GNOME] Voldria fer el balsa

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim set 16 08:43:11 CEST 2008

Bones,

Els mòduls que com a últim traductor hi ha el Jordi Mallach o en Xavier
Conde els anava fent jo però si vols agafar-ne algun tu mateix, per
exemple:

- glade3
- gdm
- gnome-session
- metacity

Els altres també els pots agafar però ja que són poques cadenes
segurament ja els faré jo mateix i els pujaré després d'enviar-los a la
llista :)

P.D. Al meu entendre GNOME extras és moooolt més important que no pas El
cinquè dit del GNOME, el balsa és un lector de correu (evolution),
gnomeicu (empathy), gthumb (eog), regexxer (la pròpia glib ja té
expressions regulars), etc etc

Evidentment fés el que vulguis eh! Faltaria més :)

Salut!

El dt 16 de 09 de 2008 a les 07:16 +0200, en/na David Planella va