[GNOME] Ajudar a traduir

Joan jodufi a gmail.com
dic set 10 18:41:03 CEST 2008

Hola Carles,

Per ajudar a traduïr el GNOME ja has escrit a qui havies d'escriure :)

Al wiki del GNOME a Softcatalà [1] trobaràs tota la informació que
necessites per a començar a traduir.
Allà t'explicaran tot el que necessites saber per a fer traduccions (guia
d'estil, recull, programari per a traduir...), és important que t'ho miris
abans de començar una traducció.

A la pàgina d'estadístiques del GNOME [2] podràs veure tots els mòduls que
hi ha per traduir i en quin estat es troben. En principi pots traduir
qualsevol mòdul que hi hagi, sempre demanat permís en aquesta llista i a
l'últim traductor (si n'hi ha).

Quan et vegis amb ganes de començar a traduir, podries començar amb el
netspeed [3]. Un cop tinguis el mòdul traduït, envia'l a aquesta llista, on
el revisarem.

Salut,
Joan

[1] http://www.softcatala.org/wiki/GNOME