Re: [GNOME] Actualització del weather-locations

Joan jodufi a gmail.com
dll set 8 19:22:55 CEST 2008

Hola David,

Tots els noms estan traduïts utilitzant la Wikipedia, introduïa el nom en
anglès i veia què posaven en la versió en català.

En el cas que comentes, utilitzen el que hi he escrit [1].

Salut,
Joan

[1]
http://ca.wikipedia.org/wiki/Illes_Ge%C3%B2rgia_del_Sud_i_Sandwich_del_Sud

El 8 / setembre / 2008 17:22, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit: