[GNOME] Actualització del weather-locations

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic set 10 17:08:13 CEST 2008

Bones,

Pujat.

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

P.D. Hi ha una cadena dubtosa :)
P.D.2 Hem pujat un 4% només amb aquest mòdul (ja estem al 93%!)

Salut!

El dl 08 de 09 de 2008 a les 19:22 +0200, en/na Joan va escriure: