Re: [GNOME] Actualització del weather-locations

dll set 8 17:22:50 CEST 2008

Bones,

molt bona feina Joan. 1500 cadenes de cop suposo que seran una ajuda
per la moral ;)

Tot i que m'ho he mirat molt per sobre, el que he vist em sembla bé.
Només un detall (o pregunta):

 #: ../data/Locations.xml.in.h:10892
-#, fuzzy
 msgid "South Georgia and the South Sandwich Islands"
-msgstr "South Georgia and the Islands"
+msgstr "Illes Geòrgia del Sud i Sandwich del Sud"

-- Veient la traducció anterior (que devia provenir del msgid
anterior), no hauria de ser «Geòrgia del Sud i les Illes Sandwich del
Sud»?

El 8 / setembre / 2008 00:08, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: