Re: [GNOME] Traducció del conduit per revisar

Joan jodufi a gmail.com
dis set 6 10:34:06 CEST 2008

Hola David,

> aquesta,

> on
> una
> clic
> >

> Sí, perdona. Normalment reviso els diffs abans d'enviar-los perquè no
> passin coses d'aquestes, però en el conduit (i en un parell més d'ahir
> potser) això m'havia passat per alt. És degut al fet que vaig voler
> provar per primera (i última) vegada el poedit, i no em vaig fixar que
> era tant intrusiu respecte a la modificació dels fitxers de traducció.
> Per cert, he de mirar on es gestiona la traducció del poedit, a la
> [...]

A mi em va passar el mateix fa poc, el vaig provar fa poc i em va canviar el
format de les cadenes.
De fet actualment no hi ha cap editor de traduccions que em convenci, i la
major part de les traduccions les faig amb el gedit :)

Salut,
Joan