[GNOME] Re: Traduccions per aquí i per allà

diu oct 19 13:38:58 CEST 2008

Bones,

us adjunto una correcció per al gnome-session que em van comentar a la
llista de l'Ubuntu (que també és al CC). Aquesta correcció es
correspon amb els punt 1 i 3 del missatge original que trobareu més
avall.

Si no m'equivoco, només s'hauria de pujar al trunk, ja que el
gnome-session no té branca 2-24 (fan servir HEAD per al 2.24
directament).

El 28 / setembre / 2008 13:20, Siegfried Gevatter (RainCT)
<rainct a ubuntu.com> ha escrit: