[GNOME] Manca el català a les imatges del GNOME a http://torrent.gnome.org/

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dic oct 15 09:25:09 CEST 2008

Calla calla que ahir vaig perdre tota la tarda per voler reproduir un
bug de l'Evolution amb la merda del Foresight aquest i l'encara més
merda del VMWare ... grrrrr

Vas provar des d'un terminal "LANG=ca_ES evolution" ?

Comenta-ho a g-i18n sí a veure què diuen :)

Salut!

El dt 14 de 10 de 2008 a les 23:23 +0200, en/na David Planella va