[GNOME] Manca el català a les imatges del GNOME a http://torrent.gnome.org/

dim oct 14 23:23:40 CEST 2008

Bones,

ja fa bastants dies que vaig fer això, però entre una cosa i l'altra
no ho he comentat fins ara.

Vaig crear una màquina virtual amb el Virtualbox a partir d'una de les
imatges del GNOME disponibles a http://torrent.gnome.org/ per a
comprovar l'estat de les traduccions. En principi tot va funcionar bé
(tot i que vaig haver de fer una mica de recerca per a convertir la
imatge al format del virtualbox abans de començar): la imatge conté
una instal·lació del Foresight [1] que funciona més o menys
correctament (el packagekit no va, per exemple).

El que em va sobtar, però, és que el català no apareix a la llista de
llengües disponibles, ni a l'entrada (al gdm), ni hi ha cap
possibilitat de canviar la llengua un cop ets dins de la sessió, per
la qual cosa no és molt útil per a comprovar les traduccions, que
diguem. Ho volia comentar a gnome-i18n, però abans de fer-ho he pensat
que ho podia demanar aquí. Algú sap si això es tracta d'un error o bé
si hi ha cap possibilitat de triar el català que m'hagi passat per
alt?.

De fet, el català no és l'única llengua del GNOME que s'hi troba a
faltar, en manquen moltes més. No serà per qüestió d'espai, perquè la
imatge per baixar és d'uns quants GB...

[1] http://www.foresightlinux.org/