Re: [GNOME] actualització del gnome-utils

Joan jodufi a gmail.com
dim nov 25 22:47:46 CET 2008

Ja posats a fer, m'he fixat que "home directory" es tradueix com a "carpeta
d'usuari", "carpeta inicial d'usuari" o "directori d'inici". Crec que
s'hauria d'utilitzar "carpeta d'usuari"

A part d'això:

msgid "_Monitor changes to your home folder"
msgstr "Fes un _seguiment dels canvis a la meva carpeta d'usuari"

Jo trauria el "meva", o canviar-ho per "vostra"

msgid "Changes to your home folder will not be monitored."
msgstr "No es farà un seguiment dels canvis a la vostre carpeta d'usuari."

"... a la vostra carpeta..." o encara millor, treure el "vostra"

msgid "Remove the window border from the screenshot"
msgstr "Suprimeix la vora de la finestra en la captura"

"... la captura de pantalla"

Bona feina,
Joan

El 25 / novembre / 2008 14:08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: