Re: [GNOME] Traducció de l'evolution-exchange

dim mar 4 21:12:05 CET 2008

Bones Gil,

El 21/02/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

>   msgid "Evolution Connector for Microsoft Exchange"
>  -msgstr "Ximian Connector per a Microsoft Exchange"
>  +msgstr "Evolution Connector per al Microsoft Exchange"
>
>  -- Connector de l'Evolution ... ? tot i que ... buff és que no m'agrada
>  com sona :)

M'ho vaig estar plantejant, però com que sempre l'escriuen en
majúscules, crec que es tracta més aviat d'un nom de programa, per
això no el vaig traduir.

De totes maneres ja veig que l'has pujat. Aixó doncs, jo no hi donaria
més voltes.