Re: [GNOME] Traducció del gnome-launch-box

Joan jodufi a gmail.com
diu jul 27 21:22:53 CEST 2008

Hola Gil,

Només he vist una cosa:

msgid ""
"Pressing this key combination will activate the search box. The binding is
"
"expressed as \"<Alt>Space\" for example."
msgstr ""
"En prèmer aquesta combinació de tecles s'activarà el quadre de cerca. La "
"vinculació s'expresa com «<Alt>Espai» per exemple."

prèmer -> prémer
expresa -> expressa

Bona feina,
Joan

El 25 / juliol / 2008 19:11, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: