Re: [GNOME] Actualització del nautilus-share

Joan jodufi a gmail.com
dll gen 28 21:31:14 CET 2008

Hola,

He refet tota la traducció canviant bastants «compartició» per «recurs
compartit» (sort que és curta). Tot i això no m'acaba de convèncer la
utilització de «recurs compartit», ho trobo rebuscat.
He mirant què hi posen al finestres 2000 i utilitzen «carpeta compartida»,
així que no serveix molt d'ajuda. Després he fet una enquesta amb el Google

Feu-li un cop d'ull a veure què us sembla, i de moment ho podríem deixar
així. Fins que els del Termcat decideixin una cosa.

Salut,
Joan