Re: [GNOME] Actualització del nautilus-share

dll gen 28 20:23:07 CET 2008

Bones Gil,

El 28/01/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:
[...]
> msgid "Cannot remove the share for path %s: that path is not shared"
> msgstr "No es pot suprimir el camí compartit %s: aquest no està
> compartit"
>
> -- directament trauria el "aquest" ja que, almenys jo, l'entenc
> perfectament que el "no està compartit" es refereix al "camí %s"

De fet, això era un suggeriment que li vaig fer jo a en Joan, l'error
fou meu. Rellegint-ho veig que tens raó, l'«aquest» sobra. Però tot i
això, hi veig una altra cosa:

msgid "Cannot remove the share for path %s: that path is not shared"
msgstr "No es pot suprimir el camí compartit %s: aquest no està compartit"

-- Així doncs, el meu suggeriment nou seria «No es pot suprimir el
recurs compartit per al camí %s: el camí no està compartit»

Què hi dius, Joan?