Re: [GNOME] correcció de l'aisleriot (per fi!)

Joan jodufi a gmail.com
div gen 25 11:01:29 CET 2008

Hola Gil,

Quina feinada la revisió! ;)
Em semblen molt bé tots els canvis i el refrany. He fet un parell de retocs
finals.
Adjunto el fitxer que ja es pot pujar. Així ja estaria tota la documentació
dels jocs, encara que veig que hi ha algunes cadenes per revisar.

Salut,
Joan

El 25/01/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: