[GNOME] correcció de l'aisleriot (per fi!)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div gen 25 01:11:05 CET 2008

bones,

doncs apa ja m'he menjat les 7000 i pico línies del manual aquest

ja em direu si us semblen correctes els canvis, en qualsevol cas
proposaria que un cop es revisin els canvis proposats es pugui encara
que hi hagi més suggerències, així ja estarà com a mínim una primera
versió pujada

P.D. veureu que les línies estan tallades a 80 caràcters, així facilita
la revisió, per això envio el fitxer orginal (ca.po) el revisat
(ca.revisat.po) i la diferència entre els dos (ca.po.diff)

salut!

Name: aisleriot.HEAD.ca.po.tar.bz2
Type: application/x-bzip-compressed-tar