[GNOME] correcció de l'aisleriot (per fi!)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
div gen 25 20:20:29 CET 2008

fet!

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-games?view=revision&revision=7270

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/gnome-games

Softcatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut i MOLT bona feina ;)

El dv 25 de 01 del 2008 a les 11:01 +0100, en/na Joan va escriure: