[GNOME] traducció del manual de la miniaplicació char-applet

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
div gen 11 02:00:48 CET 2008

gràcies per les correccions i la captura de pantalla

        la veritat és que no les faig mai perquè com que encara no es
        poden
        seguir a través del DL (s'hi està treballant això sí)

        apart que per exemple les teves captures de pantalla són amb el
        tema
        predeterminat de l'Ubuntu no pas del GNOME i per exemple si faig
        captures jo segur que surten diferents

        ja està pujat tot i així :)

        commit:
        http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-applets?view=revision&revision=10585

        estadístiques:
        http://l10n.gnome.org/module/gnome-applets

        salut!

El dj 10 de 01 del 2008 a les 18:57 +0100, en/na Joan va escriure: