Re: [GNOME] Re: Inkscape per a revisar · Canvi terminològic: fade out

diu des 7 22:39:35 CET 2008

Bones Sílvia,

jo veig bé la proposta. De fet, jo també vaig fer servir el terme
«esvaïment» quan vaig fer la traducció del programa d'edició d'àudio
Jokosher [1] fa temps.

[1] https://translations.edge.launchpad.net/jokosher/trunk/+pots/jokosher/ca/+translate?batch=10&show=all&search=fade

El 7 / desembre / 2008 19:45, Sílvia Miranda <silvia a softcatala.cat> ha escrit: