Re: [GNOME] Actualització de la traducció del GNOME Do

Joan jodufi a gmail.com
dic ago 20 21:53:08 CEST 2008

Hola Jordi,

Fa una setmana vaig enviar la traducció del GNOME Do al launchpad, que si no
m'equivoco és l'upstream.
No la vaig enviar a cap llista perquè no és cap mòdul del GNOME, ni de
l'Ubuntu.
Per tant, em sap greu però hem duplicat esforços.

Tot i això, he comparat la traducció que has fet amb la que he fet, i crec
que la teva té menys errades.

Et comento les coses que he vist amb la traducció que has enviat:

# This file is distributed under the same license as the PACKAGE package.

Canviar PACKAGE per gnome-do

#: ../Do/gtk-gui/Do.UI.DoAddinInstallerDialog.cs:129
msgid "_Install Updates"
msgstr "_Instal·la actualitzacions"

"_Instal·la les actualitzacions" ?

msgid "_About"
msgstr "_En quant"

Normalment s'utilitza "_Quant a"

#: ../Do/gtk-gui/Do.UI.PluginConfigurationWindow.cs:36
msgid "PluginConfigurationWindow"
msgstr ""

Falta traduir, què tal "Finestra de configuració dels connectors"?

#: ../Do/src/Do.UI/NotificationIcon.cs:46
msgid "Summon GNOME Do with "
msgstr ""

"Invoca el GNOME Do amb "?

msgid "Aliased items from Do's universe."
msgstr "Els elements amb alies de l'univers Do"

Falta el punt final

msgid "Quit GNOME Do"
msgstr "Surt del GNOME DO"

La o final amb minúscules

Ho sento,
Joan

El 19 / agost / 2008 22:25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: