[GNOME] Actualització de la traducció del GNOME Do

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij ago 21 00:46:18 CEST 2008

En/na Joan ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Fa una setmana vaig enviar la traducció del GNOME Do al launchpad, que
> si no m'equivoco és l'upstream.
> No la vaig enviar a cap llista perquè no és cap mòdul del GNOME, ni de
> l'Ubuntu.
> Per tant, em sap greu però hem duplicat esforços.
>
> Tot i això, he comparat la traducció que has fet amb la que he fet, i
> crec que la teva té menys errades.
>
> Et comento les coses que he vist amb la traducció que has enviat:
Hola Joan,

Ostres, em sap greu aquesta duplicació d'esforços.

A nivell de procés en el futur abans de traduir un programa t'aconsello
consultar el last-translator i parlar amb l'últim traductor. Potser està
treballant en una actualització de la traducció. De fet, jo vaig ser la
persona que va fer possible que el Gnome-DO es pogués traduir[1] a
altres llengües i el català va ser la primera llengua.

No sé si Launchpad és el lloc per fer les traduccions, ja que fixa't que
a Rosetta[2] hi ha només 5 i al repositori del codi [3] hi ha força més.

Bé, incorporaré els teus canvis i l'enviaré a l'autor. Em sap greu la
duplicació d'esforços. Al meu bloc[4] he parlat algun cop.

Records,

[1] http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/pivot/entry.php?id=333
[2] https://translations.launchpad.net/do
[3]