[GNOME] Fitxes dels programes principals del GNOME al Rebost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 11 17:40:34 CEST 2008

Ep!

Com sabeu amb la remodelació de la nova web de Softcatalà una cosa que
s'ha simplificat molt és l'incorporació de noves aplicacions al directori.

Jo he començat a afegir-hi alguns dels programes més representatius del
GNOME, alguns inclús estan per Windows, per exemple:

* Planner -> http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Planner
* Banshee -> http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Banshee
* Gnumeric -> http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Gnumeric
* gbrainy -> http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Gbrainy (per motius
obvis)

En les properes setmanes m'agradaria continuar-hi amb altres. Això és bo
per donar a conèixer aquests aplicacions a nous usuaris.

Si algú té interès en afegir-hi de nous ara és senzill:
http://www.softcatala.org/wiki/Wiki_de_Softcatal%C3%A0:Rebost

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/