Re: [GNOME] Traducció del gconf

dim ago 5 17:05:39 CEST 2008

Bones Gil,

2008/8/5 Gil Forcada <gforcada a gnome.org>:
[...]
> És com ho tenia, però quan vaig adonar-me que totes aquestes cadenes
> surten a un diàleg de gestió de privilegis (del policykit en concret)
> vaig decidir deixar-ho en genèric, ja que no estàs canviant cap valor en
> aquell moment, sinó que el que t'està dient és que necessites permisos
> per fer xxx.
>
> Et sembla bé?

Jo sóc partidari de la proposta d'en Joan, però encara hi faria un petit canvi:

«Canvi dels valors...»

Simplement perquè si no m'equivoco es refereix a permisos que es poden
establir amb el policy kit.

De totes maneres, decideixis el que decideixis, crec que almenys els
articles s'hi haurien d'afegir.