[GNOME] Traducció del gconf

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim ago 5 15:32:07 CEST 2008

Bones,

El dl 04 de 08 de 2008 a les 22:47 +0200, en/na Joan va escriure:
> [...]
>
> #: ../defaults/org.gnome.gconf.defaults.policy.in.h:2
> msgid "Change GConf system values"
> msgstr "Canvia valors de sistema del GConf"
>
> #: ../defaults/org.gnome.gconf.defaults.policy.in.h:3
> msgid "Privileges are required to change GConf mandatory values"
> msgstr "Es necessiten privilegis per a canviar valors obligatoris del
> GConf"
>
> #: ../defaults/org.gnome.gconf.defaults.policy.in.h:4
> msgid "Privileges are required to change GConf system values"
> msgstr "Es necessiten privilegis per a canviar valors de sistema del

És com ho tenia, però quan vaig adonar-me que totes aquestes cadenes
surten a un diàleg de gestió de privilegis (del policykit en concret)
vaig decidir deixar-ho en genèric, ja que no estàs canviant cap valor en
aquell moment, sinó que el que t'està dient és que necessites permisos
per fer xxx.

Et sembla bé?

> msgid "Could not send message to gconf daemon: %s"
> msgstr "No s'ha pogut enviar el missatge al dimoni del gconf: %s"
>
> A tot arreu s'utilitza "GConf"

Bon ull, canvia't!