[GNOME] Traducció del gconf

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim ago 5 22:42:05 CEST 2008

Doncs la veritat no em fa gens el pes l'article en aquesta frase...

La Sílvia per desgràcia no m'ha volgut donar una resposta en ferm, així
que no puc fer-la servir d'excusa aquesta vegada :)

Tal com ho veig entenc que la cadena et surt en el diàleg del policykit
(els que feu servir Ubuntu ja haureu vist diàlegs que et demanen la
contrasenya de root que són diferents de la que et surt quan obres el
Synaptic per exemple) i vindria a ser un:

Et demanem les credencials per a poder xxxx

on aquest xxxx és «Canvia valors obligatoris del GConf» o el que sigui.

Com vulgueu però, 2 contra un és 2 contra un al cap i a la fi :)

Salut!

El dt 05 de 08 de 2008 a les 17:05 +0200, en/na David Planella va
escriure: