[Forum] Re: [GNOME] Nou coordinador per al projecte Inkscape

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dim abr 22 18:06:38 CEST 2008

Bones Quim!

El 17 / abril / 2008 13:01, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:
> Xavier,
>
> M'ho he estat pensant i crec que podria agafar el relleu,  pel que dius
> tampoc és massa feina.
>
> Jo ja porto el Gimp, el Mozilla Calendar i alguna cosa més però el projecte
> és prou important com per no deixar-lo orfe. De manera que si hi ha ningú
> que també vulgui ajudar-me millor.
>
> Necessitaria que em fessis 5 cèntims de com el portes, de quin SVN treus el
> PO, de si cal fer instltool o bé et proporcionen un POT, com fas el commit
> al SVN, llista de correu, contactes, etc...

Moltes gràcies! Bé, com ja he comentat els commits es fan
indirectament enviant el fitxer al launchpad d'ubuntu, i les
traduccions s'agafen via web. Tens tota la informació aquí (llista de
correu, etc.):

http://wiki.inkscape.org/wiki/index.php/Translation_information

Si et queda algun dubte digues-m'ho. Miraré d'escriure un mini-howto en el wiki.

 HAL

 I am putting myself to the fullest possible use,
 which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com