[GNOME] Nou coordinador per al projecte Inkscape

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij abr 17 13:01:19 CEST 2008

Xavier,

M'ho he estat pensant i crec que podria agafar el relleu,  pel que dius
tampoc és massa feina.

Jo ja porto el Gimp, el Mozilla Calendar i alguna cosa més però el projecte
és prou important com per no deixar-lo orfe. De manera que si hi ha ningú
que també vulgui ajudar-me millor.

Necessitaria que em fessis 5 cèntims de com el portes, de quin SVN treus el
PO, de si cal fer instltool o bé et proporcionen un POT, com fas el commit
al SVN, llista de correu, contactes, etc...

Salut,

Quim.

El 14/04/08, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha escrit: