[GNOME] Traducció del policykit-gnome per pujar

dic abr 16 07:38:40 CEST 2008

Bones,

us adjunto la traducció del policykit-gnome per pujar al dipòsit del GNOME.

Fa temps la vaig enviar a la llista i ja fou revisada. La diferència
ara és que a upstream gestionen les traduccions des del GNOME i ara la
puc enviar aquí directament en lloc d'haver-la d'enviar directament al
desenvolupador.

No us adjunto el diff respecte a l'última versió que vaig enviar a la
llista perquè els canvis de traducció, encara que són mínims, són molt
difícils de veure degut al fet que la gran majoria de referències al
codi font del fitxer han canviat, cosa que fa el diff il·legible.

També s'hauria d'actualitzar el fitxer LINGUAS.

Name: policykit-gnome.HEAD.ca.po
Type: text/x-gettext-translation