[GNOME] Nou coordinador per al projecte Inkscape

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll abr 14 10:30:37 CEST 2008

Bones,

darrerament no tinc massa temps per encarregar-me de traduccions, per
tant caldria que algú altre s'ocupés de tenir al dia l'Inkscape. No
són massa tasques:

* mantenir la traducció: les noves traduccions s'envien mitjançant el
launchpad d'Ubuntu, o sigui que no cal saber fer servir CVS ni SVN.

* traducció: fitxers PO de tota la vida, tant per als tutorials com
per a la interfície.

* paquets windows: el paquet oficial porta l'instal·lador en català
(tot i que cal tenir el patch 'XP instal·lat, si no surt en anglès).
Fer paquets per a Windows no és complicat (es poden obtenir els
binaris compilats, de manera que només cal empaquetar-ho tot).

* Fer release notes, notícia a la web, etc.

Si algú està interessat feu-m'ho saber, de fet només cal que algú
s'ocupi de mantenir el PO actualitzat.

                              HAL

    I am putting myself to the fullest possible use,
    which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com