Re: [GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij set 27 17:29:19 CEST 2007

Bones,

El 26/09/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> Només comentar que si vols traduir documentació, el gnome-media l'estic
> traduint jo, ja gairebé la tinc acabada.
> I diria que el Xavier està traduint el gedit.

Nope, no l'estic traduint. Ara mateix no estic treballant en res del
Gnome, o sigui que és tot per a vosaltres :).

Salut (i bona feina amb el Gnome 2.20)!

--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com