Re: [GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

dic set 26 18:29:38 CEST 2007

Bones,

a mes de coincidir amb en Gil pel que fa a anar a poc a poc i amb bona
lletra, només volia comentar una cosa:

El 26/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
[...]
> seria interessant també actualitzar el dia i el gnumeric (i si et vols
> posar amb el gnumeric-functions ...) i si de pas ja també fas el
> libgoffice ja seria la repera (jo pel meu cantó ja m'he tornat a agafar
> el libgnomedb a veure si el poso al dia de nou)

Tant el Gnumeric com el Dia els tenia assignats des del cicle
anterior. El Gnumeric el tinc a mig fer, a veure si el puc acabar
aviat. Pel que fa al Dia, no crec que tingui temps de fer-ho tot, o
sigui que si algú el vol agafar, endavant (però esmenteu-ho a la
llista).