Re: [GNOME] Traducció de la documentació del deskbar-applet

Joan jodufi a gmail.com
dic set 19 19:23:48 CEST 2007

El 19/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit:

> Quatre coses que he vist............
>
> #: C/legal.xml:19(para)
> #els noms apareixeran en majúscules o amb les inicials en majúscules.
> els noms o les inicials apareixeran en majúscules.

La llicència ens totes les documentacions sempre és la mateixa, de fet no la
vaig traduir jo. Quan enviem documentacions no cal que revisis aquests tres
o quatre grans paràgrafs, sempre són copia-enganxa.
En un futur està previst (o això em van comentar) eliminar aquesta llicència
de les documentacions i fer un arxiu comú, per tant encara té menys sentit
corregir-ho.

#: C/deskbar.xml:101(date)
> març (crec que el mesos en català van en minúscula....)

Completament d'acord, excepte si és l'inici d'una frase.

#: C/deskbar.xml:158(phrase)
> ContÃ(c) els botons de carà cters per defecte
> els botons dels caràcters...?

Corregit

P.D: Estic al guindous de la feina i em surt el text allargat....crec
> recordar que el màxim de columna és 80. Si
> hi ha alguna de més llarga l'hauries de partir en dues línies.

Acostumo a treballar amb el gedit i és més còmode no haver d'anar partint
les frases. De fet quan una traducció es puja el repositori es parteixen les
línies automàticament.

Adjunto la traducció actualitzada.

Salut,
Joan