[GNOME] epiphany-extensions per revisar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
div set 21 08:52:45 CEST 2007

Hola David:

Ho sento de nou........en el mateix correu del 17 de setembre comentava que
agafaria el rhytmbox i continuava pels següents que em proposava el Gil.
http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000985.html

Ho sento,
Francesc.

El 21/09/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: