[GNOME] epiphany-extensions per revisar

div set 21 00:02:24 CEST 2007

Bones,

El 20/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
> pel que fa a l'Evolution me l'estic mirant la traducció que vas enviar
> David
>
> i estic trobant la tira de tonterietes (entenc que antigues), per això
> estic demanant ajuda a revisar-lo a fons tot plegat, passo per la línia
> 8200 més o menys i les línies del fitxer amb les correccions ja en fa
> unes 1000 i pico :(

D'acord, pel comentari no havia entès que parlàveu de la revisió. De
totes maneres, si et vols estalviar feina, jo també el vaig revisar de
dalt a baix, tot i que vaig prioritzar el fet d'acabar-lo per tenir-lo
pujat abans del llançament de les tarballs del 2.20.

El que crec que s'hauria de fer és almenys pujar-lo abans del
llançament del 2.20.1 (el 15 d'octubre). Crec que és més important
tenir-lo completat a l'svn que no pas aplicar totes les correccions (a
no ser que siguin molt evidents).

Les correccions les podem aplicar més tard, i ara per ara hi ha moltes
cadenes que ja estan fetes però encara no són a l'svn, cosa que vol
dir que aquestes no seran traduïdes a les distribucions que facin
servir el 2.20, i els usuaris s'hauran d'esperar 6 mesos fins el 2.22
per a tenir-les.

> Joan, agafa l'adjunció que hi ha a la llista i si de cas comença a
> partir de la 15000 fins al final (de 15 a 23 n'hi van ja unes bones
> 8000 :)
>
> P.D. et sembla bé David?

Sí, però com ja et dic, crec que hauríem de mirar de tenir-lo pujat
almenys abans del 15 d'octubre.

> P.D.2 ara que parlem de l'evolution ... si et mires les correccions que
> et vaig comentar sobre els diferents evolution-* els pujo amb un
> moment ;)

Sí, ja ho he vist, però tot just avui m'hi he posat i tinc un nombre
esparverant de correus endarrerits i altres coses per fer. Demà aplico
les correccions i els envio.