[GNOME] epiphany-extensions per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
dij set 20 23:44:30 CEST 2007

pel que fa a l'Evolution me l'estic mirant la traducció que vas enviar
David

i estic trobant la tira de tonterietes (entenc que antigues), per això
estic demanant ajuda a revisar-lo a fons tot plegat, passo per la línia
8200 més o menys i les línies del fitxer amb les correccions ja en fa
unes 1000 i pico :(

Joan, agafa l'adjunció que hi ha a la llista i si de cas comença a
partir de la 15000 fins al final (de 15 a 23 n'hi van ja unes bones
8000 :)

P.D. et sembla bé David?
P.D.2 ara que parlem de l'evolution ... si et mires les correccions que
et vaig comentar sobre els diferents evolution-* els pujo amb un
moment ;)

salut!

El dj 20 de 09 del 2007 a les 23:23 +0200, en/na David Planella va