[GNOME] Brasero per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
div set 14 23:15:28 CEST 2007

super Francesc (ja ets de nivell dos he llegit per aquí)

ja està pujada la traducció del Brasero!

al head:
http://svn.gnome.org/viewcvs/brasero?view=revision&revision=337

a la branca 0_6:
http://svn.gnome.org/viewcvs/brasero?view=revision&revision=338

en aquesta branca com podràs mirar a:
http://l10n.gnome.org/module/brasero

hi ha força cadenes per fer, però com que se suposa que si fan una
branca és perquè ja es codi vell i tot lo nou es fa a la branca head no
t'hi hauries de preocupar :)

salut!

El dj 13 de 09 del 2007 a les 22:34 +0200, en/na David Planella va
escriure: