[GNOME] Traduccions sense pujar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dll set 10 12:18:41 CEST 2007

Hola nois:

Porto una petita fulla de control sobre els paquets que vaig traduint. A dia
d'avui només està pujat el primer.
Queda alguna cosa pendent de solucionar als altres?

Els paquets que em consten revisats són:
- gimmie
- gnome-build
- gcompris
- nautilus-open-terminal
- libgnetwork
- nautilus-actions

Salutacions,
Francesc.

  *Paquets* *Revisats* *Pujats* *Data enviats* *
* *
*  libmimedir Silvia Miranda Si 23/08/07
Pujat pel Josep Puigdemont 27/08/2007  gimmie Xavier Conde Rueda
23/08/07

 gnome-build Xavier Conde Rueda
29/08/07

 gcompris Xavier Conde Rueda Sílvia Miranda
30/08/07
Aplicatiu per nens  nautilus-open-terminal Xavier Conde Rueda David Planella
01/09/07

 libgnetwork Gil Forcada
03/09/07

 nautilus-actions Xavier Conde Rueda Gil Forcada David Planella
04/09/07

 brasero

10/09/07
Per a gravar CD/DVD