[GNOME] Traducció de l'Evolution per revisar

gil forcada gilforcada a guifi.net
div set 14 13:58:19 CEST 2007

bones David,

ara mateix tinc 25 correus pendents de revisar traduccions meves o
revisar-ne d'altres i també haig de pujar uns quants fitxers

com que vas dir que no servia el diff i que ens miréssim directament el
po vaig començar a fer-ho, però passo per la línia 4000 i pico i porto
uns quants dies una bona estona

si et sembla bé envio les propostes de correccions i ho enviem tal qual
i després de desencallar tota la resta l'acabo de revisar (que són 23000
línies! només porto una sisena part) que no se si serà abans o després
del llançament del GNOME, però com que igualment ho acabaré fent tampoc
passarà res si la gent ha de conviure amb algunes frases no revisades
durant 6 mesos (si per algun motiu no actualitza la seva distribució
fins al pròxim GNOME)

que et sembla?

El ds 08 de 09 del 2007 a les 17:37 +0200, en/na David Planella va