[GNOME] Traducció de la documentació del gnome-media

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic oct 24 00:02:03 CEST 2007

em descuidava,

si vols actualitzar tu mateix el gnome-media d'acord amb els canvis que
implica la documentació ... ;)

salut!

El dt 23 de 10 del 2007 a les 20:41 +0200, en/na gil forcada va
escriure: