Re: [GNOME] Traducció de la documentació del gnome-media

Joan jodufi a gmail.com
dim oct 16 00:18:12 CEST 2007

Em sembla tot correcte.
També he suprimit un parell de "vostre" que t'has deixat.
Quan acabis amb el 4t, tornaré a enviar tots els fitxers amb noves captures
actualitzades (afegint vora amb ombra)

Salut,
Joan

El 15/10/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: