[GNOME] Correcció del GIMP

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dll oct 15 22:45:28 CEST 2007

Hola,

ja ho he arreglat tot plegat.

Entre els canvis que s'havien de fer també he arreglat els tips, perquè
s'entenguessin més bé, he canviat "creua" per "interseca". Encara em queda
revisar forces pantalles, però envio aquest paquet ja.

Envio el Diff i els fitxers PO.

Comentaris:

· Units

> *** No està traduït (suposo que perquè jo no ho tinc actualitzat, oi?)

Jo no ho he trobat enlloc malament

> INTERFÍCIE
>
> · Mida de les miniatures... "Petit, Mitjà, ..."

He de mirar si petit, mitjà o ... l'utilitza en cap altre cas en masculí.

OPCIONS DE L'EINA
> -----------------
>
> ***Jo potser diria "Opcions d'eines" o "Opcions de les eines", en aquest
> cas...

Jo crec que Opcions de l'eina ja està bé, perquè apareix en el menú diàlegs,
però també surt quan arrossegues el diàleg entre plafons i en general en
singular serveix per tots els casos.

> · Eina mou
>
> *** Mou

com a subtítol del diàleg preferències ('opcions de l'eina') crec millor que
posi "Moviment"

> · Eina Clona
>
> Alineació: Res
>
> *** Cap
> (hi ha algunes altres eines on hi apareix

He canviat None=Res per None=Cap, però això pot haver  afectat a llocs on
tenia més sentit dir Res.